7.Antalya Konyaaltı Kitap Fuarı

Cuma, Kasım 04, 2016

Bu yıl 7.si düzenlenen Antalya Konyaaltı Kitap Fuarı 28 Ekim de kapılarını açmıştı ve 6 Kasım yani iki gün sonra kapanıyor. Fuar da bu yıl 350 yayın gurubu ve 96 yazar yer alacak. Geçen yıla göre biraz daha artış olduğu söyleniyor. Gözlemlediğim kadarıyla bu yıl geçen yıla göre çok daha iyi geçtiğini tahmin edebiliyorum. Satışlar iyi, fuar olabildiğince kalabalıktı. Kitap fiyatları ise bu yıl biraz daha uygundu. Özellikle almak istediğin kitaplarının hepsini uygun aldığımı düşünüyorum.

7.Antalaya Konyaaltı Kitap Fuarı geçen yıl ''Barış için okumak lazım.'' sloganıyla kapılarını açmıştı. Bende bu gün olduğu gibi 6.Antalya Konyaaltı Kitap Fuarına blogumda yer vermiştim. Bu sene ise 15 Temmuz olaylarından dolayı ''Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir.'' sloganıyla kitap severlerle buluştu.

Benim aldığım kitaplara gelecek olursak öncelikle almak istediğim, elime alıp sonra bırakdığım o kadar çok kitap oldu ki. Kendimi kaybetmiş bir şekilde yayın evleri arasında dolaştım. Kapanmadan önce bir kere daha gidip bir bu kadar daha alışveriş yapsam mı diye düşünmüyor değilim.
Franz Kafka Dönüşüm ve Stefan Zweıg Santranç kitapları fuara gitmeden kesinlikle alacağım diğerek gittiğim iki kitaptı ve can yayınlarından toplamda 10 TL'ye aldım.
Albert Camus ait olan Yabancı adlı kitap da uzun süredir en çok okumak istediğim kitapların içerisinde yer alıyordu. 
Sputnik Sevgilim Haruki Murakami kitaplarından sonuncusu. Kısa süre önce çıkmıştı ve ben diğer blogların tavsiyesi üzerine yazarı okumaya başlamıştım. Toplamda dört kitabını okumuştum Sputnik Sevgiler okuduğum beşinci kitabı olacak. Çok indirimli alamasam da olsun. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 15 TL olmalı.
Parodi yayınlarında kitapların neredeyse hepsi 10 TL'ydi. Ruth Ozeli Benim Balığım Sensin satış fiyatı 28 TL bu nedenle 10 TL olduğunca görünce almazsam olmazdı. Aynı zaman da Küçük Prens de parodi yayınlarından alındı. Bir çok yayın evi 5 TL satarken parodi 3 TL satıyordu. Küçük Prens'i daha önce bir çok defa okudum ve daha önce üç defa daha aldım. Bu benim dördüncü Küçük Prensi alışım. Aldıklarımı ise arkadaşlarıma okumaları için vermiştim ama tabiki de geri gelmedi.
Bu ayraçlara ve bardak altlığına ise toplamda 10 TL verdim. Bu gün bol Küçük Prensli bir gün oldu. Zaten bu aralar nerede Küçük Prensli bir şey görsem alır oldum. Bende takıntıya dönüştüğünü söylesem yalan olmaz.
Aşkım Kapışmak Üzümlü Kek çok yeni çıktı. Üzerinden sadece bir iki gün geçti. Yazarın bu güne kadar hiç bir kitabını okumadım. Belki de sürekli aşk doktoru olarak anılmasından dolayı kitapları ilgimi çekmemişti. Yazarın düşüncelerini ve tarzını sevmeme rağmen kitaplarında da sürekli aşkı anlattığı düşüncesine kapılıp okumadım. Biraz da ön yargıyla yaklaşmış olabilirim bilemiyorum. Üzümlü Kek ise otizimli bir çocuğun hayat hikayesini anlattığını öğrendiğim için okumak istediğim kitaplardan biri oldu.
Ve son olarak Nejat İşler gerçek hesap bu adlı kitabı uzun süredir dikkatimi çeken kitaplardan biriydi. Çok ilgi görüyor olması ve her yerde karşıma çıkması artık okumalıyım dedirtmiş olmalı bana. 

Benim için 7. Antalya Konyaaltı Kitap Fuarı bu şekilde geçti. Ancak almak istediğim ve alamadığım daha bir çok kitap var. Fuarın bitmesine son iki gün kalmış olsa da yarın tekrar mı gitsem diye düşünmüyor değilim. Yada 8.Antalya Kitap Fuarını beklemeye mi başlasam. 

Bunlarda İlginizi Çekebilir

8 yorum

  1. Umarım Küçük Prens ayraç, bardak altlığı gibi ürünleri Malatya Kitap Fuarında'da görebilirim. Gerçekten çok hoşuma gitti onlar. :) Fuardan indirimli kitap almanın heyecanı ve sevinci başka oluyor. :) Teşekkürler paylaşım için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bulabilirsin. Her yıl bu fuardan alıyorum bardak altlığı ve ayraçları. :) Kitap Fuarları daha çok olsa keşke yılda bir kere de az geliyor :)

      Sil
  2. Küçük prensi o kadar anlatmışsın ki merak ettim. Çocuk kitabı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşa göre değişen bir kitap gibi gelir bana her zaman :) Her yaşta farklı anlamlar çıkarabileceğin kitaplar vardır ya. :) ama ilk bakışta çocuk kitabı gibi geldiğini söylemeliyim.
      Okumanı çok isterim ve tepkini de merak etmedim değil doğrusu. 2 saatini bile almaz zaten okumak :) :)

      Sil
  3. Kitap fiyatları çok uyguna gelmiş. Güle güle okuyun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten uyguna geldi :) Fiyatlar geçen seneye göre daha uygundu sanırım :)

      Sil
  4. Merhaba Benim balığım yaşayacak kitabını severek okudum. Ayrıca bu posta bakarsam Antalya' lısın galiba benim de köken Akseki. Bendeki kitap kapağından ilgini çekmiş ama alma içi boş bir kitap bence okumadıysan canan tanın kelepçe kitabı okuyabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim balığım yaşayacak daha okumaya başlamadım ama zaten çok merak ediyordum kısa sürede okurum sanırım. Bu arada evet antalyalıyım. Antalyalı bloglarmı toplansak bizde o zaman :) :)
      İçi boşşa dediğin gibi okumiyim o zaman büyük ihtimal yarım bırakırım. Uyardığın için teşekkür ederim :)

      Sil

Facebook

Subscribe