6. Antalya Konyaaltı Kitap Fuarı

Pazar, Ekim 11, 2015

Bu yıl 6. düzenlenen konyaaltı kitap fuarı 9 Ekimde kapılarını açtı arkadaşlar. Antalya cam piramitte yapılan fuara 133 yayın evi, 94 yazar ve sanatçı kitap severlerle buluşacak.
Konyaaltı kitap fuarının son anda değiştirilen sloganı ise 'Barış için okumak lazım.'
Fuarın kapısından girdiğiniz anda hangi görüşe sahip olursanız olun size hitap eden kitapları rahatlıkla bulabilirsiniz. Fuarın her yerinde 'Fuar da Asla Siyaset Yok' yazısı dikkatinizi çekecektir.
Fuarın ilk gününde AYŞE KULİN, AHMET ŞAFAK, VURAL SAVAŞ ve daha bir çok yazar, kitap severlerin kitaplarını imzaladı.Kaçırdığım için çok üzgünüm.
Ayrıca geçen yılki fuarda 130 bin kadar ziyaretçi gelmişti bu yıl ise daha fazla olmasını umuyorum.

Gelelim benim aldığım kitaplara. Doğrusunu söylemek gerekirse kapıdan girer girmez kendimi öyle bir kaptırdım ki saatlerin nasıl geçtiğinin farkına bile varmadım. Bütün yayın evlerinin kitaplarını neredeyse tek tek inceledim. Bir çok istediğim kitabı elime alıp tekrar yerine koymak zorunda kalsam da 7 kitap alabildim. Arkamda da almak istediğim bir çok kitabı bırakmak zorunda kaldım.Ayrıca kitap ayraçları, bardak altlıkları aldım. Özellikle kitap ayraçları çok güzeldi. 




Ayrıca fuarda mizah yayınevleri ve çocuk kitapları da çok ilgi çekiyordu. Özellikle çocuk kitaplarına çok ilgi vardı.
Birazda fiyatlardan bahsetmek istiyorum. Yayınevlerinin hepsinde indirim vardı. Hepsinin indirim oranı aynı olmasa da dışarıda ki fiyatlardan çok daha uygundu. Eyer antalya da yaşıyorsanız veya bir şekilde gelme ihtimaliniz varsa 18 Ekim'e kadar fuarı ziyaret edin eminim ki zamanın nasıl geçtiğini anlayamayacaksınız.




















Bunlarda İlginizi Çekebilir

1 yorum

  1. Ankara'da yaşamak zorunda olan biri için Antalya'yı özlemek nedenlerinden sadece biri:konyaaltı kitap fuarı. zamanında bavul dolusu kitap almışlığım vardır. size de keyifli okumalar

    YanıtlaSil

Facebook

Subscribe