Deli Dolu Bir Yaz - Toni Blace - Kitap Yorumu

Pazartesi, Eylül 21, 2015

YAZAR: Toni Blace

ÇEVİRMEN: Buket Ulukut

YAYINEVİ: Nemesis Kitap

SAYFA SAYISI: 370

Aslında kitap çıkalı bir süre geçse de benim yeni fırsat bulup ta okuduğum bir roman. Romanda cinselliğe çok fazla yer verildiğini de söylemeliyim. Buna rağmen sıkılmadan okuduğum, beni etkileyen de bir roman oldu.
Jenny mükemmel bir kız. Birçok konuda. İyi bir evlat ve iyi bir eş. Sadece iyi biri olduğu için kocası tarafından aldatılacak kadar iyi. Ve boşanmayla sonuçlanan bir evlilikten sonra Jenny doğup büyüdüğü Destiny kasabasına yazı burada geçirmek için geri dönmüştür. Ailesinden kalan göl kenarındaki evlerinde kalmaktadır.  Jenny yıldızları izlemeyi çok sevmektedir. Bu kasabaya gelmek istediğinde de zamanın çoğunu yıldızları izlemekle ve hayatına dair yeni planlar yapmakla geçiriciye günleri düşünerek gelmiştir. 

Jenny bir gün yıldızları izleyebilmek için kasabanın kötü çocuğu Mick Brody’ nin arazisine girer. Jenny ve Mick bu sayede karşılaşırlar. Bu ilk karşılaşmaları değildir. Jenny kasabadan ayrılmadan öncede Mick ile çok da iyi olmayan bir şekilde karşılaşmak zorunda kalmıştır. Mick Jenny’ nin hemen araziden çıkmasını ister ve aralarında bir tartışma başlar. Ama bu tartışma hiç de beklemedikleri bir sonla biter. Beraber olmuşlardır. Jenny böyle bir şey yaptığına inanmak istemez çünkü daha önce tanımadığı biriyle hiç birlikte olmamıştır. Hatta onu aldatan eski eşinden başka kimseyle beraber olmamıştır. Ve bu birliktelik bir çok şeyin başlangıcı olacaktır. Jenny’ nin teleskobunu bu arazide unutması Mick’in onu ziyaret etmesine sebep olmuştur.  Ve tekrar ateşli bir birliktelik onları beklemektedir. Jenny ve Mick sürekli görüşmeye başlarlar. Aralarındaki tek şey cinselliktir. Yani onlar öyle düşünmektedirler.
Mick’ in büyük bir sırrı vardır ve bunu kimsenin bilmesini istememektedir. Jenny bu sırrı öğrendiğinde Micki arzulamaya devam etse de bir yandansa ondan korkmaktadır. Bir süre sonra birbirlerini sevdiklerini fark ederler ve herkese, her şeye karşı birlikte olmaya karar verirler.

Aslında bu romanda anlatamadığım çok fazla ayrıntı var.  Okumanızı tavsiye edebileceğim bir roman.

İlk kitap yorumum olan Küçük Arı Chris Cleave kitap yorumuma buradan ulaşabilirsiniz.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

5 yorum

  1. ne güzelmiş konusu. sır kötü bişi herhaldeeee adam kötü bişi yapmış olmalı geçmişinde. kapak da ne güzelmiş yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Hoş geldin.Blogunu zaten takipteimişim :)

      Sil
  3. Kapağı da deli dolu bir yaza işaret ediyor! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Çok tatlı bir kapağı var kitabın ismi gibi :)

      Sil

Google+ Followers

Facebook

Subscribe