Suikast Sınıfı

Çarşamba, Ağustos 01, 2018


Suikast Sınıfı, yeni yeni okumaya başladığım manga serisi. Su anda serinin 2'inci kitabını okuyorum ve seri yaklaşık 20 ciltten oluşuyor. Serinin  yaklaşık 20 ciltten oluşmasını sorun etmeyenlerin ise kesinlikle pişman olmayacakları bir seri bana göre. Aslında bu seriyi ilk okumaya karar verme aşamasında çok kararsız kaldığımı da söylemeliyim. Hikayesi bir sınıfta geçiyor ve uzaylı bir öğretmen anlatılıyor. Duygularına göre yüzünün rengi dahi değişen tuhaf bir karakter. Kitap kapak tasarımları da bu duygu değişimlerine göre belirlenmiş. Her cildin kapağında Koro-sensei'nin bir yüz ifadesi yer alıyor. Koro-sensei karakterimizin ismi ve sınıftaki öğrenciler tarafından kendisine suikastlar düzenlenmeye çalışıyor. Hikaye tamamen bu konuya odaklanarak ilerliyor.

Böyle anlatılınca biraz saçma geliyor açıkçası. Bende iste tam bu nedenle uzun süre okumak konusunda çok kararsızdım. Ancak beklediğimin aksiye çok heyecanlı ve farklı bir hikaye beni bekliyormuş.

SUİKAST SINIFI KONUSU
Hikaye Kunugigaoka Orta Okulu 3-E sınıfında geçiyor. 3-E sınıfı okulun başarısız öğrencilerinin bir araya getirildiği bir sınıf ve diğer öğrencileri sözde çalışmaya teşvik etmek için kurulmuş. Notları düşük olan veya okulda soruna neden olan öğrencilerin bir araya getirildiği sınıfın şimdi tek amacı okulun öğretmenlerinden biri olan Koro-sensei'yi öldürmek.

Koro-sensei Ay'ın %070'ini yok eden ve Ay'ı hilal şekline getiren bir yaratık ve bir sonraki planı Dünya'yı ve insanlığı yok etmek. Gücü, zekası ve hızıyla hiç bir hükümetin ve askeri birliğin durduramadığı bu karakterin Japon hükümetinden tek isteği ise 3-E sınıfının öğretmeni olmak ve 1 yıl içerisinde öğrencilerine kendisini öldürebilecekleri fırsatlar tanımak. Kore-sensei'yi öldüren öğrencilere birde para ödülü var.

BENİM YORUMUM
Uzun bir seri Suikast Sınıfı ve serinin tamamını okuyabilir miyim bilmiyorum açıkçası ama ara ara alıp okumayı düşündüğüm ve devamını merak ettiğim bir manga serisi oldu benim için. İnanılmaz eğlenceli ve aksiyonun hiç eksik olmadığı bir seri. Her karakter kendi içinde ön planda ve serinin devamında da hikayenin içine giren karakterler geri planda kalmayacak gibi gözüküyor. Çizimlerine ise söyleyecek bir sözüm yok.

Serinin bu kadar çok tutmasının nedeni ise çok farklı bir konusu olması bence. Konusunu biraz araştırdığımda açıkçası biraz saçma gelmişti ve çok kararsız kalmıştım. İçine girdiğimde ise bu konudaki tüm düşüncem değişti gördüğünüz gibi.

Gerekli Şeyler mangalarına ise kötü bir yorum çıkmaz benden. Boyutlarını, çevirilerini çok beğeniyorum ve Gerekli Şeylerden çıkan ve çok okumak istediğim bir dolu manga serisi de sırada okunmayı bekliyor. All You Need İs Kill Öldür Yeter 1-2 ve Tokyo Gûl serilerine ise buradan ulaşabilirsiniz.

Yeni bir manga serisinde görüşmek üzere...

Bunlarda İlginizi Çekebilir

4 yorum

  1. Severek sizi takip ediyorum... Bneim de kitaplarla ilgili bir blogum var.. Takip edersen çok sevinirim :) http://iremcan6.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ay manga çok seviyom yaa aklımda olsuuun :)

    YanıtlaSil

Facebook

Subscribe