Senden Benden Bizden hediyelerini aldım.

Cumartesi, Ağustos 19, 2017

Geçtiğimiz günlerde Senden Benden Bizden yaptığı çekilişi sonuçlandırmıştı. Kazanan ise ben olmuştum. Tabi ki bu beni çok mutlu etti. Kendisine defalarda teşekkür etmiş olabilirim.

Bugün kitaplar geldi ve beni asıl mutlu eden gördüğünüz bu zarf içinde yazanlardı. Defalarca okudum ve bir çok defa daha okuyacağım gibi duruyor. Benim için bana hediye ettiğin kitaplardan çok daha fazla anlamlı orada yazanlar.

Yaklaşık iki yıl oldu burada yazmaya başlayalı ve çok fazla güzel insanla tanıştım. Çok farklı hayatların birbirleriyle iletişim kurabiliyor olması asıl ihtiyacımız olan ve biz burada bunu başarabiliyoruz. Diğer sosyal medya platformlarının tüm olumsuzluklarının aksine burada kırıcı, üzücü, olumsuz hiç bir olay yaşamadım. En güzeli de sizi mutlu eden böyle anların, blogum sayesinde olması. Çok iyi bir dost kazanmışım gibi hissediyorum. Umarım çok daha fazla şey paylaşabiliriz.😍

Bunlarda İlginizi Çekebilir

21 yorum

  1. Gözlerim dolarak okudum yazdıklarını. :) Çekilişi kim kazansa çok sevinecektim ama senin kazanmana ayrı bir sevindiğimi söyleyebilirim. Çünkü blogumu açtığım ilk günlerde keşfettiğim ve örnek aldığım bir blogun var. En çok da kitaplara olan aşkımız bir araya getiriyor bizleri. Bunun için en büyük teşekkürü kitaplar hakediyor. :)

    Yazdıklarımın yüreğine dokunması çok güzel. Büyük bir içtenlikle yazmıştım. Blog dünyasına adım attığımda insanların birbirine en saf, en temiz duyguları hissedebilmesi için illa bedenen yakın olmaları gerekmediğini öğrendim. Özellikle de etrafımdaki dost gibi görünen ama hiçbir zaman dost gibi yaklaşmayan insanların varlığı bu hissi perçinledi.

    Güzel yüreğinden dökülen sözler için teşekkür ederim. Dediğin gibi umarım daha çok şey paylaşabiliriz. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende içimden gelenleri yazmaya çalıştım elimden geldiğince, hepimiz burada emek verip zaman harcıyoruz. Çoğumuz da sevdiğimiz için yapıyoruz bunu. Ama böyle yorumlar almak daha güzel hissettiriyor. Yazdıkların beni tabi ki çok mutlu etti. İçtenlikle yazdığında o kadar belli ki.
      Gönderdiğin kitapları okumak için sabırsızlanıyorum. En kısa zaman da okuyacağım gibi görünüyor. :):)

      Sil
  2. Ne kadar güzel :)) Musmutlu okumalar :))

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş görünüyorlar.Kıskanmadım değil.:) Keyifli okumalar diliyorum size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kıskanılmayacak gibi değil ki ama :):)

      Sil
  4. Çekiliş kazanmanıza çok sevindim, hiç görmediğiniz bilmediğiniz insanlardan hediye gelmesi gerçekten güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :) Üstelik böyle küçük ve anlamlı hediyelerle birlikte gelince daha da güzel :)

      Sil
  5. Tebrik ediyorum sizi :) Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  6. Kitap çekilişi kazanmak insanı çok mutlu ediyor. Bir de böyle düşünceli , güzel bir sunumla gelmişse mutluluğunu tahmin edebiliyorum. İyi günlerde oku kitaplarını :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmamak mümkün değil dediğin gibi :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Çok güzel,keyifli okumalar.
    Blogunuza üye oldum. Banada beklerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok şirin güzel bir blogunuz var çok beğendim. Yeni keşfettim sizi, takibe aldım. Kendi bloguma da beklerim. :)

    Kitaplar da güzel görünüyor. Keyifli okumalar dilerim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Çok teşekkür ederim. Takibe aldım bile. Senin de çok güzel bir blogun var :) Sevgiler.

      Sil
  9. ne kadar güzel bir paketmiş, şansın daim olsun , keyifli okumalar olsun

    YanıtlaSil

Facebook

Subscribe