Mim - Elimin Gitmediği Kitaplar?

Salı, Haziran 20, 2017


Geçtiğimiz günlerde sevgili deeptone beni mimlemişti. Uzun bir süredir mim hazırlamadığım için iyi de oldu aslında. 
Bu etkinlik Bir Öneri De Bizden sayfasının bir projesiymiş aslında. Deep de bu şekilde dahil oldu sanırım. Neyse tam bilmiyorum orasını.

Elimin gitmediği, ön yargı ile başlamak ve başlamamak arasında kaldığım kitaplardan ilki Oğuz Atay'ın Tutunamayanlar kitabı. Bu kitap, bu listede okumak istediğim tek kitap aslında. Birde cesaret edebilsem. Bu kitabı okumak için bol bol zamanım ve sadece bu kitaba odaklanabilecek dertsiz, tasasız birde ben olsun istiyorum.

Yüzüklerin Efendisi Serisi ise okumak için geç kaldığımı düşündüğüm serilerden. Tüm dünya bu seriyi aldı, okudu ve tüketti gibi geliyor bana. Bu nedenle okumasam da olur sanki.

Murathan Mungan özellikle kütüphaneye falan gittiğimde hep en çok karşıma çıkan yazarlardan oluyor. Hiç okumadım ama hiç elimde gitmedi, başlayamadım bir türlü. Nazan Bekiroğlu ve Cahit Zarifoğlu var birde. Yedi Güzel Adam adlı kitabını okumak istiyorum sadece bu aralar.

Josh Malerman'ın ilk kitabı olan Kafes sosyal medyada ve blogda bir ara en çok gördüğüm kitaplardandı. O dönem inanılmaz itici gelmişti bana. Öyle çok övgü cümleleri okudum ki hakkında. Belki okusaydım çok farklı düşünebilirdim bu kitap ile ilgili. Yazarın ikinci kitabını okudum.

Birde vampirli, şeytanlı, melekli seriler var ya. Birde onlardan hiç okumadım işte. Çok da merak uyandırmıyor bende.

İlk aklıma gelenler bu şekilde. Bende, bloguma son üç yorumu bırakan blogları mimlemek istiyorum. Yaparlarsa güzel olur. Yapmak isteyen herkes de mimlendi. 

Kitap Eylemi
Dikkat Çekiyorum - Abdullah Özer
Hayata Dair Her Şey - Şule Uzundere

Bunlarda İlginizi Çekebilir

24 yorum

  1. Cahit Zarifoğlu'nun yedi güzel adam kitabını ben de çok isteyerek almıştım. Ama anlatımı çok kapalı olduğu için açıkcası beklentim biraz düşmüştü. Ama belki siz seversiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki severim :) Yazarın en çok dikkatimi çeken kitabı oydu :)

      Sil
  2. Güzel bir mim olmuş. Tutunamayanlara ben de tereddütlü başlamıştım. Sakin bir ortamda sadece kitapla başbaşa kalınarak okunmalı diye düşünüyorum. Nazan Bekiroğlu kelimelerle iyi oynuyor bence.Çok vampirli kitapları ben de okuyamıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutunamayanlanlar tamda benim düşündüğüm gibi o zaman :) Nazan Bekiroğlu hiç okumadım. Sen böyle diyorsan bir başlayayım :) Yorumum için teşekkürler :)

      Sil
  3. Yazdıkların sanki benim düşüncelerim gibi bu kadar olur bir tek Josh Malermanı bilmiyorum. Bir de Cahit Zarifoğlu hiç denk gelmedim. Diğerleri hakkında hem fikiriz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünen bir tek ben değilmişim demek ki :) Sevindim :)

      Sil
  4. Tutunamayanlar'a ben de cesaret edemiyorum. Biraz yaşım dolayısı ile olsa gerek anlatmak istediği şeyi anlayamayacağım gibi geliyor.

    Paranormal kitap okumayı 2 sene önce denemiştim. Jeaniene Frost hariç benlik olmadığını anladım. Zaten bu türün yetişkin tarzına giren de historical ile aynı kaderi yaşıyor. Birini beklemek yeterince zor, diğerini almayayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Tutunamayanları ilerde okuyabiliriz umarım :) Şu vampir, melek, şeytanı ise ben almayayım :):)

      Sil
  5. Tutunamayanlar ve Yüzüklerin Efendisi'ni ben de okumadım.İçimde yoğun bir direnç var çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aynı düşünüyorum demek ki :) Gerçe Tutunamayanları okumak istiyorum ben :)

      Sil
  6. Cevaplarını keyifle okudum:) benim de var elimin gitmediği kitaplar, Tutunamayanlar da bunlardan biri mesela:) bu arada Bezgin'i yeni gördüm, çok tatlıymış gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyormusun :) İlk fark edende sensiz zaten :) Orada size bakan Bezgini :):)
      Tutunamayanlar bir çok kişi için zor bir kitap olarak görülüyor sanırım :)

      Sil
  7. Mimlendiğim konuya bu kadar geç gelinir mi ya, tüh bana 😊 bazı konularda hemfikiriz ben de en kısa zamanda yapmaya çalışacağım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok geç geldin :) Yap bence de bakalım senin elinin gitmediği kitaplar nelermiş :)

      Sil
    2. Bu aralar hayat pek istediğim gibi gitmiyor, o nedenle blogdan uzaklaşmak zorunda kaldım. Yani ben masumum Kitap Güneşim 😁

      Sil
    3. Bir şeylerin yolunda gitmediğinin farkındayım Abdullah Özer :) Seni artık daha az görüyoruz buralarda :) Umarım her şey en kısa zaman da yoluna girer :)

      Sil
  8. tutunamayanları ben de okumak isteyip cesaret edemeyenlerdenim :) umarım kısa zamanda gerekl cesareti bulabilirim :)
    blogumuza beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gerekli cesareti bulabilirsin :) Benim için de geçerli tabi bu :)
      Takipteyim zaten :) bir süredir :) Sevgiler.

      Sil
  9. cahit zarifoğlu evet benim de elim gitmeyenlerimden :) tutunamayanlar çok zor ağır kitap haklısın :) ama türk edebiyatının zirvesi tabii ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki öyle :) Benim de okumak istediklerimden :)

      Sil
  10. ama ama yaa , çok geç gördüm ve fakat atlanmayıp yapılacak bu mim :)

    YanıtlaSil
  11. Mim için çok teşekkür ederim. Bayağı geç kalsam da bugün bloguma yazdım:-)

    Tutunamayanlar ve Yüzüklerin Efendisi seçimlerimiz ortak. Nazan Bekiroğlu'nun dili bazı kitaplarda ağır olsa da Yusuf ile Züleyha ya da Mücella kitaplarından biriyle başlarsan seveceğini düşünüyorum. Yedi Güzel Adam'ı birkaç yıl önce okudum ama hiç sevmedim. Şiir sevmediğim için olabilir, eğer kapalı şiirlerden hoşlanıyorsan sevebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel mim olmuş :) Tutunamayanlar bir çok kişinin okuyamadığı kitaplardan sanırım. Özellikle Mücella yı merak ediyorum. Umarım okuyabilirim. Yedi Güzel Adam okumak istediklerimden ama bende senin gibi şiir sevmeyenlerdenim :)

      Sil

Facebook

Subscribe